Rozvrh


Pondělí Uterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
09.00
MUSCLE PILATES
09.00
10.00
MUSCLE PILATES
09.00
10.00
10.00
MUSCLE PILATES
10.00
11.00
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
MUSCLE PILATES
15.00
16.00
MUSCLE PILATES
15.00
16.00
16.00
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
17.00
MUSCLE PILATES
17.00
18.00
18.00
MUSCLE PILATES
18.00
19.00
MUSCLE PILATES
18.30
19.30
19.00
MUSCLE PILATES
19.30
20.30
20.00

Pondělí

Uterý

Středa

Čtvrtek

Neděle

Pondělí Uterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
09.00
MUSCLE PILATES
09.00
10.00
MUSCLE PILATES
09.00
10.00
10.00
MUSCLE PILATES
10.00
11.00
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
MUSCLE PILATES
15.00
16.00
MUSCLE PILATES
15.00
16.00
16.00
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
MUSCLE PILATES
16.30
17.30
17.00
MUSCLE PILATES
17.00
18.00
18.00
MUSCLE PILATES
18.00
19.00
MUSCLE PILATES
18.30
19.30
19.00
MUSCLE PILATES
19.30
20.30
20.00

Pondělí

Uterý

Středa

Čtvrtek

Neděle

Pondělí Uterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
Pondělí Uterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle
Rezervace všech lekcí na tel.: 777204092. Lekce probíhají v areálu Starých pekáren, vstup hlavní branou → 2. dveře vpravo.

FORMOVÁNÍ POSTAVY

Formování postavy představuje mix efektivních cviků zahrnujících prvky pilates, fitness cviků s pomůckami, cvičení s vlastní vahou těla a mnohé další. Cílem lekce je pokud možno rovnoměrně posílit celé tělo, zvýšit kloubní a svalovou flexibilitu, protáhnout zkrácené svaly a šlachy. Formování postavy kombinuje následující cvičení.

CORE & STRETCHING

„Core tréning“ je vhodný pro všechny, kteří chtějí účinně posílit střed těla (oblast beder, břicha, pánve a kyčlí). Zlepšuje nejen držení těla, ale i jeho balanci a koordinaci, zvyšuje explozivní sílu a pomáhá tak ke zdokonalení ve sportu obecně. Posílením hlubokého stabilizačního systému se preventivně předchází častým zraněním, odstraňují se bolesti zad. „Vedlejším produktem“ celého posílení je vypracovaná oblast břicha. Velká část hodiny je také věnována potřebnému a často opomíjenému protahování celého těla.

CVIČENÍ S MÍČI

Záměrně použitý název cvičení „s míči“ naznačuje charakter lekcí, kdy míč je používán jako cvičební pomůcka, avšak cvičí se nejen na něm, ale i s ním. Součástí hodiny jsou i cviky bez míče a všechny pak směřují ke komplexnímu posílení těla šetrnou formu. Cvičení s míči supluje do jisté míry(!) rehabilitační a rekonvalescenční cvičení. Tělo posílí, protáhne, zregeneruje.

PILATES „CLASSIC“ a PILATES „DYNAMIC“

Již tradiční a ověřené cvičení pro všechny bez rozdílu věku a tělesných proporcí směřuje ke zdravému a vypracovanému tělu, stejně jako k upevnění harmonie mezi tělem i duší. Charakter lekcí vychází ze slov uvedených v uvozovkách, kdy „Classic“ cvičení vychází ze základních 34 „matwork exercises“ a probíhá v poklidném a plynulém duchu, oproti tomu „Pilates Dynamic“ je sestaveno na míru všem, kteří ctí principy pilates, avšak vyhovuje jim dynamičtější forma cvičení. Oba dva druhy cvičení jsou svým způsobem svébytné a specifické, to znamená, že nekopírují do detailu všechny již dané cviky Pilatesovy metody. Vychází z aktuálních potřeb klientů, využívají prvků i z jiných cvičení, popř. cvičební pomůcky a důraz kladou i na samotné protahování.

*Popis cvičení je rozsahem přizpůsoben propagačním účelům. Konzultujte prosím požadované cvičení s lékařem s přihlédnutím k Vašemu aktuálnímu zdravotnímu stavu. Veškeré zdravotní indispozice hlaste prosím trenérce před začátkem lekce. Všechna práva vyhrazena.

KONTAKTUJTE MĚ

Mgr. Bc. Eva Klimentová
+420 777 20 40 92
Zanechte nám zprávu.

JMÉNO *

EMAIL *

PŘEDMĚT

ZPRÁVA

KDE NÁS HLEDAT?

 
Happy Happy studio se nachází na zastávce Staré Pekárny, přímo v přilehlém industriálním areálu Pekáren. Projděte skrze hlavní železnou bránu a vstupte prosím do druhých dveří po pravé straně. V dlouhé chodbě jsou to pak první dveře po pravé straně. Budeme se těšit na Vaši návštěvu.